HHO samochodowa instalacja wodorotlenowa auto na wodę Mercedes 126
System HHO – elektroliza wodoru, który zmniejsza zużycie paliwa przy bardzo niskich kosztach
Paliwo jest zmieszane z wodorem generowanym w Twoim własnym samochodzie
Wodór jest łatwo dostarczany za pośrednictwem kolektora dolotowego, gdzie jest mieszany z paliwem (benzyna, olej napędowy, gaz płynny)
Mieszanka zostaje całkowicie spalona. Pozwala to na zmniejszenie emitowanych zanieczyszczeń, silnik dostaje większej mocy wydajności
To prosta technika, można zainstalować bez pomocy mechanika
A teraz matematyka i podsumowanie;
– 20% do 30% oszczędności w ciągu roku
– zwiększa siłę i wydajność Twojego samochodu Z dodatkiem wodoru – zwiększona moc i wydajność
– redukcja emisji CO2, w silniku całkowite spalanie, a tym samym mniejszą emisję zanieczyszczeń
– obniża temperaturę silnika, obniżoną temperaturę silnika, to większą trwałość
– zmniejsza wydalanie dwutlenku węgla
– ze względu na efekt spalania wodoru, jeden elastyczniejsza cichsza praca silnika – lepsze spalanie mieszaniny gazowej
to wzwrost żywotności samochodu i bardziej komfortowa jazda
Wkrótce opis i zdjęcia kolejnej udanej instalacji HHO w mercedesie 126
5 litrowym
Pozdrawiam serdecznie człowiek naturalny
Moderatorem strony Tomasz
Witam!
Mam na imię Tomasz, wraz z moją rodziną od 2008 mieszkam i żyję w Holandi.
Od jakiegoś czasu zafascynował mnię pomysł jazdy samochodem na tzw. ”wodę”. Nie zaprzeczam,że całkiem sporym argumentem stała się kwestia finansowa, gdyż opłaty dla państwa jak i koszty eksploatacyjne są całkiem spore w Holandi. A zwłaszcza, że swego czasu posiadałem samochód Mercedes-Benz 380SE (W126) z 1984r. Piękny samochód jak i wspaniały silnik (V8) tylko trochę pali, ale wykonany z dużo większą dbałością o żywotność i trwałość jak i możliwość samodzielnego serwisowania samochodu.
Instalacja (HHO) wodorowo-tlenowa nadaje się więc idealnie do mojego samochodu. Największą jej zaletą, a jest ich naprawdę dużo oraz są znacznej wartości, jest bardzo łatwa i nie skomplikowana możliwość montażu, dość szybki zwrot kosztów poniesionych na zakup zestawu jak i niski dość koszt zakupu całej instalacji. Sam silnik zużywa do 30% mniej paliwa przy jednoczesnym wzrościę mocy o 30%. Gazy wydechowe z takiego silnika stają się dużo mniej szkodliwe dla środowiska naturalnego.
W wyniku spalania wodoru czynnikiem ubocznym jest woda. Gdyby można było jeździć na samym wodorze to by było coś.
Ale pomimo to jest to naprawdę warta uwagi alternatywa dla tradycyjnego paliwa. Instalacja jest wstanie się zwrócić po dwóch tankowaniach do pełna 90l zbiornika paliwa. Silnik nie tylko bardzo dobrze reaguję na spalany wodór ale również w wyniku tego osadza się dużo mniej nagaru po przez dokładniejsze spalanie się mieszanki w komorze spalania. Silnik jest więc bardziej czysty i może dzięki temu posłużyć nam dłużej. Praca silnika jest cichsza bardziej wyrównana, płynna. Wzrost mocy jest zauważalny, a rożnicę w spalaniu zauważyłem i poczółem od razu. Naprawdę bardzo fajna sprawa. Materiałów oraz informacji na ten temat jest mnóstwo w internecie. Aby być w pełni zadowolonym z użytkowania takiej instalacji jest jej właściwy montaż jak i późniejsza obsługa.
Przy montażu trzeba pamiętać aby generator wodoru znajdował się poniżej zbiornika z elektrolitem oraz był ustawiony prostopadle do poziomu. Generator można montować poziomo lub pionowo. Najlepiej jak najdalej od ciepła silnika gdyż generator produkuję ciepło które jest ściśle zależne od możliwości produkcyjnych wodoru jak i poboru prądu oraz skoncentrowania elektrolitu. Czyli im więcej jednego z tych czynników tym więcej pozostałych. Gdy zrobimy zbyt silny, skoncentrowany elektrolit to możemy szybko zniszczyć generator. Musimy więc dokonać balansu tych czynników oraz dopasować je do naszego samochodu.
Jednak, że jest to dość powszechna i bezpieczna alternatywa dla tadycyjnych paliw. Instalacja ta działa bardzo dobrze z silnikami benzynowymi jak i tymi na olej napędowy. Do starych jak i nowych silników. Idealne korzyści przy małym nakładzie kosztów.
W razie jakich kolwiek pytań związanych z zakupem czy montażem instalacji wodorowo-tlenowej (HHO) pytajcie
link do filmu przedstawiającego działanie całej instalacji w samochodzie.
Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=J8U9jmIFMO0
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCKLTwPVOPSEXUShggJMeelg
Pozdrawiam i zapraszam do rozmowy
Doskonały poradnik i zachęta do zakupu i montażu instalacji HHO – instalacji wodorowo-tlenowej, który wpisuje się idealnie w tematykę tej strony
OZE, ochrona środowiska poprzez zmniejszoną emisję spalin z silnika
Dzięki za instrukcję montażu i filmy, realistyczne i przekonywujące do zainstalowania samodzielnie instalacji na tzw. ”wodę”
Witam. mam pytanie. Mam dwa auta : mercedes w124 z 1995 r. z silnikiem 250D oraz Honde accord z 2003 rokuz 2.0 silnikiem benzynowy. Czy instalacja będzie działała w tych autach dając realne oszczędności? jak z badaniami technicznymi i legalnością instalacji? jaki koszt takiej instalacji. W przyadku mercedesa ma on słabą kompresje na dwóch cylindrach tak więc kopci, czy w tej sytuacji jest sens montować taka instalacje jeżeli nie wiadomo ile on pojeździ? pozdrawiam
Witam!
W takiej sytuacji gdy nie pracuje na dwóch cylindrach i kopci to nie ma najmniejszego sensu! Ale jak byś miał takie silniki dobre to jak najbardziej TAK! Diesel czy benzyna. MB V8 czy 50cm Romet.
Będzię chodzić i dawć korzyści. Koszty zależą od skomplikowania samochodu. Więc zapytaj się jak skomplikowane jest twoje auto? Czy ma ECU modół? Czy ma Turbo? Czy diesel czy benzyna? Im nowsze auto tym wyższe koszty instalacji ponosimy sami. Im więcej bajerów nasz pojazd posiada w tym bardziej bajerancką istalację musimy go wyposażyć. Wiecej modułów musimyc dołożyć.
Ja kupowałem instalację na miejscu więc płaciłem w euro i mam auto MB z lat ’80 więc instalacja jest prosta.
Generator plus zbiornik materiały do podłączenia prądu i obiegu wody 220 euro + modół PWM 60euro Razem 280 euro. W Polsce na Allegro widziałem po 700zl- 800zl w zwyż.W jaki sposób ją założysz tak szybko i łatwo zdejmiesz ją w razie potrzeby. Ale nie słyszałem aby na badaniach technicznych ktoś musiał ściągać instalację HHO. Policja też ci nic nie zrobi. Więc jak najbardziej warta kosztów oraz jednego popołudnia czasu naszej pracy sprawa. Przełożenie z auta do auta nie jest problemem. Generator gdy będziemy go eksploatować we wlaściwym zakresie ilości poboru prądu (A) z samochodu posłuży nam kilka lat. Więc Prima.
Pozdrawiam!
Witam. Mam pytanie, gdzie i jaki kupic do Nissana Primery 1,8 115 km z 2002r , czy gdzies w Szczecinie to montują, czy ktoś coś może doradzic. Z góry dzękuje.
Instalacja HHO wodorowo-tlenowa w Szczecinie? Wysłałem zapytanie o
informacje dotyczące połączenia, doradztwo techniczne, oraz sprzedaż instalacji.
Myślę, iż w niedługim dostaniesz odpowiedź, pozdrawiam
Podaję namiar do Sprzedawcy instalacji wodorotlenowych w Szczecinie 668025447,
pozdrawiam